Jak zamawiać ?
Zamówienia można składać przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
Zamówienia można składać korzystając z koszyka zakupowego, jak również mailowo pod adresem biuro@maxi-drew.pl
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami – serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tymi kluczowymi informacjami.
1. Jak się z nami skontaktować?
Tak naprawdę można to zrobić w bardzo prosty sposób, korzystając z telefonu lub drogi elektronicznej:
- ogólna infolinia: 513174851, pn.-pt.: 10:00-16:00 sobota 9:00-12:00
- ogólny email: biuro@maxi-drew.pl
Zadzwoń do nas lub napisz – jako renomowany producent i sprzedawca mebli z litego drewna oraz materacy chętnie odpowiemy na Twoje pytania!
2. W jaki sposób złożyć zamówienie?
Zamówienia należy składać przez naszą stronę www.maxi-drew.pl i można to robić 24h/7.
Możliwe jest również złożenie zamówienia mailowo pod adresem: biuro@maxi-drew.pl, a także telefonicznie – pod numerem 513174851.
3. W którym miejscu można dopisać dodatkowe informacje lub uwagi, których nie ma do wyboru w dostępnych opcjach przy składaniu zamówienia?
Wielu Klientów poszukuje elementów wyposażenia dostosowanych do indywidualnych oczekiwań, dlatego w celu ułatwienia komunikacji, w formularzu zamówienia udostępniliśmy funkcję pustego pola o nazwie UWAGI DO ZAMÓWIENIA. To właśnie w tym miejscu możesz wpisać dodatkowe informacje. Oczywiście możesz je przesłać również mailowo na adres: biuro@maxi-drew.pl
4. Kiedy otrzymam odpowiedź na pytanie zadane mailowo?
Na każdego maila staramy się odpisać jak najszybciej, więc maksymalny czas oczekiwania wynosi około 24h. Na wiadomości odpowiadamy zgodnie z kolejnością ich otrzymania od Klientów.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowo realizacja zamówienia zajmuje nam od 10 do 21 dni roboczych i zależy przede wszystkim od stanów magazynowych.
6. Od jakiego momentu od złożenia zamówienia jest liczony czas realizacji?
Każde złożone zamówienie wymaga potwierdzenia i to właśnie od momentu jego przesłania do Klienta liczony jest czas realizacji.
7. Z jakich metod płatności można skorzystać?
Klienci mogą dokonać wpłaty bezpośrednio na konto bankowe lub skorzystać z pobrania kurierskiego.
8. Czy możliwe jest dokonanie zakupu w systemie ratalnym?
Nie prowadzimy sprzedaży naszych produktów na raty.
9. Jak uzyskać dodatkowe informacje odnośnie statusu zamówienia?
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jaki status ma w danym momencie Twoje zamówienie, to skontaktuj się z nami mailowo: biuro@maxi-drew.pl lub telefonicznie: 513174851. Chętnie udzielimy wszelkich informacji.
10. Ile wynosi koszt dostawy?
Ze względu na różnorodność dostępnego asortymentu i dla wygody Klientów, koszty dostawy podajemy przy każdym produkcie – to właśnie tam znajdziesz informacje dotyczące ich wysokości.
11. Jaka firma kurierska dostarcza zamówione produkty?
Korzystamy z usług kurierskich świadczonych przez firmę DHL.
12. W jaki sposób złożyć reklamację?
Reklamacje przyjmujemy mailowo pod adresem: biuro@maxi-drew.pl
Do reklamacji należy dołączyć numer zamówienia, a także zdjęcia uszkodzeń wraz z ich opisem. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.
13. Jaki jest czas oczekiwania na rozwiązanie reklamacji?
Na rozwiązanie złożonej przez Klienta informacji potrzebujemy od 10 do 30 dni.
14. Czy Maxi-Drew wykonuje też montaż mebli?
Jesteśmy firmą zajmującą się produkcją oraz sprzedażą i nie wykonujemy takiej usługi.