Aby przeglądać tę stronę musisz zaakceptować przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Jak zamawiać ? 

Zamówienia można składać przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

Zamówienia można składać korzystając z koszyka zakupowego, jak również mailowo pod adresem biuro@maxi-drew.pl

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami – serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tymi kluczowymi informacjami.

1. Jak się z nami skontaktować?

Tak naprawdę można to zrobić w bardzo prosty sposób, korzystając z telefonu lub drogi elektronicznej:

- ogólna infolinia: 513174851, pn.-pt.: 10:00-16:00 sobota 9:00-12:00

- ogólny email: biuro@maxi-drew.pl

Zadzwoń do nas lub napisz – jako renomowany producent i sprzedawca mebli z litego drewna oraz materacy chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

2. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienia należy składać przez naszą stronę www.maxi-drew.pl i można to robić 24h/7.

Możliwe jest również złożenie zamówienia mailowo pod adresem: biuro@maxi-drew.pl, a także telefonicznie – pod numerem 513174851.

3. W którym miejscu można dopisać dodatkowe informacje lub uwagi, których nie ma do wyboru w dostępnych opcjach przy składaniu zamówienia?

Wielu Klientów poszukuje elementów wyposażenia dostosowanych do indywidualnych oczekiwań, dlatego w celu ułatwienia komunikacji, w formularzu zamówienia udostępniliśmy funkcję pustego pola o nazwie UWAGI DO ZAMÓWIENIA. To właśnie w tym miejscu możesz wpisać dodatkowe informacje. Oczywiście możesz je przesłać również mailowo na adres: biuro@maxi-drew.pl

4. Kiedy otrzymam odpowiedź na pytanie zadane mailowo?

Na każdego maila staramy się odpisać jak najszybciej, więc maksymalny czas oczekiwania wynosi około 24h. Na wiadomości odpowiadamy zgodnie z kolejnością ich otrzymania od Klientów.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowo realizacja zamówienia zajmuje nam od 10 do 21 dni roboczych i zależy przede wszystkim od stanów magazynowych.

6. Od jakiego momentu od złożenia zamówienia jest liczony czas realizacji?

Każde złożone zamówienie wymaga potwierdzenia i to właśnie od momentu jego przesłania do Klienta liczony jest czas realizacji.

7. Z jakich metod płatności można skorzystać?

Klienci mogą dokonać wpłaty bezpośrednio na konto bankowe lub skorzystać z pobrania kurierskiego.

8. Czy możliwe jest dokonanie zakupu w systemie ratalnym?

Nie prowadzimy sprzedaży naszych produktów na raty.

9. Jak uzyskać dodatkowe informacje odnośnie statusu zamówienia?

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jaki status ma w danym momencie Twoje zamówienie, to skontaktuj się z nami mailowo: biuro@maxi-drew.pl lub telefonicznie: 513174851. Chętnie udzielimy wszelkich informacji.

10. Ile wynosi koszt dostawy?

Ze względu na różnorodność dostępnego asortymentu i dla wygody Klientów, koszty dostawy podajemy przy każdym produkcie – to właśnie tam znajdziesz informacje dotyczące ich wysokości.

11. Jaka firma kurierska dostarcza zamówione produkty?

Korzystamy z usług kurierskich świadczonych przez firmę DHL.

12. W jaki sposób złożyć reklamację?

Reklamacje przyjmujemy mailowo pod adresem: biuro@maxi-drew.pl

Do reklamacji należy dołączyć numer zamówienia, a także zdjęcia uszkodzeń wraz z ich opisem. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.

13. Jaki jest czas oczekiwania na rozwiązanie reklamacji?

Na rozwiązanie złożonej przez Klienta informacji potrzebujemy od 10 do 30 dni.

14. Czy Maxi-Drew wykonuje też montaż mebli?

Jesteśmy firmą zajmującą się produkcją oraz sprzedażą i nie wykonujemy takiej usługi.